Asiakastyytyväisyystutkimuksen toteutti maaliskuun 2021 aikana Feelback Oy. Verkkokyselynä toteutettua tutkimusta täydennettiin lisäksi asiakkaiden haastatteluilla.
Eri puolilta maata tehdystä tutkimuksesta saimme arvokasta tietoa siitä, miten asiakkaamme haluavat ostaa IT-palveluita. Tulokset kertoivat myös, että asiakkaamme ovat tällä hetkellä erittäin tyytyväisiä palveluumme!
NPS-luku mittaa suosittelijoiden määrää ja Data Group Aameksen tulokseksi saimme asiakkailtamme 72 pistettä. IT-alan yritykset NPS-luvun keskiarvo on 33 pistettä ja yli 50:tä pistettä voidaan pitää erinomaisena.
”Kuinka todennäköisesti suosittelisitte yritystä tuttavillenne/kollegoille? NPS 0-10”
Haluatko kertoa meille mielipiteesi?
Haluamme kehittää toimintaamme jatkuvasti paremmaksi ja siinä asiakkaidemme antama palaute on tärkeässä roolissa. Jos et päässyt osallistumaan tämän kertaiseen kyselyyn, voit osallistua jatkuvaan kyselyymme tästä.
Kiitos!