Data Group Aames

Pitkät asiakassuhteet

Pitkät asiakassuhteet ovat yrityksen menestyksen kulmakiviä. Ne perustuvat luottamukseen, jatkuvaan vuorovaikutukseen ja asiakkaan tarpeiden ymmärtämiseen. Pitkät asiakassuhteet eivät toki synny hetkessä, vaan vaativat aikaa, vaivaa ja sitoutumista. Uskomme, että rehellisyys ja avoimuus on avaintekijät luottamuksen rakentamiselle asiakkaan ja yrityksen välille. Kun hoidetaan asiat alusta asti sovitulla tavalla ja asiakkaan odotusten mukaisesti niin se rakentaa pikku …

Pitkät asiakassuhteet Lue lisää »

Työajanseurannan merkitys työhyvinvoinnille

Työajanseuranta voi vaikuttaa merkittävästi työhyvinvointiin. Laadukas työajanseurantaprosessi ja sitä tukevat digitaaliset järjestelmät eivät ainoastaan tehosta työtä, vaan myös vähentävät tutkitusti stressiä ja parantavat työn ja vapaa-ajan tasapainoa. Työajanseuranta ei ole kontrollikeino, vaan työkalu, joka voi parantaa niin yksilön kuin koko yhteiskunnan hyvinvointia ja tuottavuutta. Oman työajan hallinta on juuri nyt tärkeämpää kuin koskaan. Työajanseuranta voi …

Työajanseurannan merkitys työhyvinvoinnille Lue lisää »

Aames Oy liittyy FLIQ-jälleenmyyjäverkostoon – Uusi kumppanuus, uudet mahdollisuudet

Kirjoittaja: Miira Jokela, Customer Success Manager, Fliq Oy Teollisuuden digitalisaatio etenee vauhdilla, ja FLIQ on eturintamassa tarjoamassa yrityksille reaaliaikaista näkyvyyttä tuotantoprosesseihin. Nyt meillä on ilo ilmoittaa, että Aames Oy on liittynyt FLIQ-jälleenmyyjäverkostoomme! Data Group Aames on Helsingissä toimiva IT-palveluiden ja -ratkaisujen asiantuntija. Aames on erityisesti kokenut tukemaan yrityksiä tehostamaan toimintaansa ja vapauttamaan resursseja olennaiseen. Heidän …

Aames Oy liittyy FLIQ-jälleenmyyjäverkostoon – Uusi kumppanuus, uudet mahdollisuudet Lue lisää »

Webinaaritallenne: Devoca & Visma Nova

Webinaaritallenne: Varaston kehittämisellä kustannussäästöä ja parempaa asiakastyytyväisyyttä Visma ja Devoca järjesti yhteisen webinaariin 29.1.2025. Mikäli et päässyt osallistumaan webinaariin tai haluat palata siihen uudemman kerran, voit katsoa sen täältä. Tutustu Varastonhallinta Talk’nPick tarkemmin täältä..

Mitä on odotettavissa pk-yrityksille vuonna 2025?

Vuosi 2025 vahvistaa entisestään uusien teknologioiden ja toimintatapojen käyttöönottoa pk-yrityksissä.  Tekoäly, automaatio ja pilvipalvelut avaavat uusia mahdollisuuksia tehostaa toimintaa ja parantaa asiakaskokemusta. Samalla kyberturvallisuus ja tietosuojalainsäädäntö vaativat entistä tarkempaa huomiota.  Pk-yritykset, jotka pystyvät sopeutumaan muutokseen ja hyödyntämään IT:n tarjoamat työkalut, voivat saavuttaa kilpailuetua ja kasvattaa liiketoimintaansa. 1. Digitalisaation nopeutuminen Asiakkaat odottavat nopeaa henkilökohtaista palvelua ja …

Mitä on odotettavissa pk-yrityksille vuonna 2025? Lue lisää »

Kuinka päivittää Windows 11?

Windows 11 tulee korvaamaan Windows 10:n pian. Microsoft on ilmoittanut tukevansa Windows 10 -versioita 14.10.2025 asti. Tämän jälkeen Microsoft ei enää tarjoa käyttöjärjestelmälle ilmaisia ohjelmistopäivityksiä, teknistä tukea tai tietoturvakorjauksia. Mitä tuen päättyminen tarkoittaa yrityksille? Tuen päättymisen jälkeen Windows 10 -laitteet ovat alttiimpia tietoturvauhkille, kuten viruksille ja haittaohjelmille, koska ne eivät enää saa suojauspäivityksiä. Ohjelmistojen ja …

Kuinka päivittää Windows 11? Lue lisää »

Visma Nova ja Leanware: Yhdessä kohti tehokkaampaa toimitusketjun hallintaa

Leanware on Visma Novan uusin integraatiokumppani. Leanware on Integroitu ratkaisu toimitusketjun hallintaan. Integraation avulla tiedonsiirto on reaaliaikaista järjestelmien välillä. Moderni ja tehokas järjestelmä auttaa ostamisessa sekä tuo toimitusketjun hallinnan osaksi liiketoimintaa. Tavoitteet, prosessit ja mittarit: siinä on jutun ydin.  Osallistu ilmaiseen webinaariin 12.11. klo 9:00 Leanwarella tehostat toimitusketjun hallintaa Webinaarissa käsitellään LeanwareSCM:n perusteet, eri tietojen …

Visma Nova ja Leanware: Yhdessä kohti tehokkaampaa toimitusketjun hallintaa Lue lisää »

Tehoa varastonhallintaan: Talk’nPick lisämoduuli

Nova-varastonhallintajärjestelmän käyttäjille tarjolla uusi ja tehokas lisäosa, Talk’nPick-mobiilisovellus. Talk’nPickin avulla siirrät varastonhallinnan digitaaliselle aikakaudelle. Kädet vapaaksi ja katse työhön Talk’nPick integraatio Visma Novassa Asiakastyytyväisyys: Nova-käyttäjät suosittelevat Talk’nPickiä varaston tehostamiseen.

Kannattaako maksullinen Copilot ottaa käyttöön?

Kannattaako maksullinen Microsoft 365 Copilot ottaa käyttöön?

Microsoft 365 Copilot on tekoälytyökalu, joka auttaa yrityskäyttäjiä tehostamaan jokapäiväistä tietotyötä. Maksullisen Microsoft 365 Copilot -lisenssin saa oman IT-kumppanin kautta ja se maksaa noin 30 € / käyttäjä / kuukausi. Maksullinen versio tarjoaa seuraavia etuja verrattuna ilmaisversioon: Millaisissa tapauksissa maksullinen Copilot on hyödyllinen? Copilot kannattaa ottaa käyttöön erityisesti yrityksissä, joissa tietotyö on keskeisessä roolissa, ja joissa …

Kannattaako maksullinen Microsoft 365 Copilot ottaa käyttöön? Lue lisää »

Näin kehitämme Ottaan uusia ominaisuuksia

Ottaa käytetään monipuolisesti, mikä haastaa tuotekehitystämme jatkuvasti. Lue tästä jutusta miten kehitämme työajanseurannan järjestelmäämme. Toimintaamme määrittävät työaikalaki ja lukuisat työehtosopimukset, mutta samalla paikallinen sopiminen on yleistynyt ja useilla yrityksillä on omat tarpeensa työajanseurannalle. Tämä moninaisuus patistaa meitä olemaan joustavia ja ketteriä, jotta pystymme vastaamaan asiakkaidemme tarpeisiin. Miltä tuotekehitysprosessimme sitten näyttää? Miten kehitämme ohjelmistoomme uusia ominaisuuksia? …

Näin kehitämme Ottaan uusia ominaisuuksia Lue lisää »